דרעי ובר שלום במסיבת העיתונאים: "החלטנו להקים מועצת נשים"

    כתבי קול חי 2 Comment on דרעי ובר שלום במסיבת העיתונאים: "החלטנו להקים מועצת נשים"
    22:09
    02.06.24
    איתי גדסי No Comments on ח"כ אילוז מודה: "הייתה טעות לתת לגנץ וטו על הגיוס"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במסיבת עיתונאים שכינסו הערב (ראשון) בבית ש"ס בהר חוצבים בירושלים, יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי ועדינה בר שלום, בתו של מרן הגר"ע יוסף ויו"ר המכללה החרדית, אמר דרעי כי "בשבועות האחרונים קיימנו מספר שיחות הרבנית עדינה בר השלום ואנוכי. על העניינים העומדים על סדר היום. בראש מעיינינו עמדה השאלה מה מרן היה רוצה מאיתנו".

    בר שלום הגיבה ואמרה כי "זה לא סוד שבמספר מפלגות הציעו לי לכהן מטעמן כחברת כנסת. שקלתי את העניין בכובד ראש וברצינות רבה. זה המקום להודות על כל ההצעות. בחרתי בדרך הקשה להישאר בבית הפוליטי שאבי זצ"ל הקים לפני 30 שנה ולהשפיע מבפנים".

    "לאחר שיחות רבות עם יו"ר התנועה הרב אריה דרעי, ממשיך דרכו של אבא זצ"ל, החלטנו להקים מועצת נשים שהרבנית עדינה בר שלום ואני נעמוד בראשה. יכולתי לבחור בדרך הקלה ולהיות חברת כנסת".

    דרעי הוסיף ואמר, "אני מודה לעדינה בתו הגדולה של מרן זצ"ל על הצעד שעשתה. היו לה הצעות רבות ממפלגות רבות. אני לא מבטיח משרות אבל אתן הנשים שלנו בש"ס תקבלו דלת פתוחה כדי לקדם את זכויות הנשים ותוכלו להשפיע".

    דרעי הוסיף והתייחס לנושא הפילוג עם יו"ר המפלגה לשעבר, ואמר כי "מרן אמר שהוא מחזיר את הפיקדון שלקחתי מדרעי. מאז הלך איבדנו עוגן של המפלגה. יש לי הערכה לישי והצעתי לו להיות מספר 2 ותפקיד שר משום מה זה לא קרה. אני מקווה שהוא יבין מה מרן היה רוצה בשעה כזאת".

    כידוע, הגברת בר שלום תכננה עד לא מזמן להתמודד בבחירות הקרובות על מקום לכנסת הבאה מתוך תקווה שתוכל לייצג את ציבור הנשים החרדיות ואף קיימה מגעים עם יו"ר מפלגת "כולנו" משה כחלון שהחל בימים אלו אף הוא את המרוץ שלו חזרה לכנסת.

    בימים האחרונים ובעקבות המשברים האחרונים הפוקדים את תנועת ש"ס החל אריה דרעי בסדרת מפגשים עם אישים מרכזיים בנוף של תנועת ש"ס כדי לאחד את כולם לקראת הבחירות הקרובות וכדי להשיג תמיכה רחבה ככל שניתן מאותם אישים ודמויות.

    במסגרת אותם מפגשים וסולחות ניתן לציין את המפגש אותו קיים דרעי עם בנו של מרן הרב משה יוסף ועם רעייתו הגברת יהודית יוסף שמאז חזרתו של דרעי לתנועה הורחקו מכל פעילות וכיום לאחר המפגש המשולש סוכם כי הם יסייעו לתנועה במהלך מערכת הבחירות ואף הגברת יהודית יוסף תעמוד בראש מטה נשים למען התנועה בבחירות הקרובות ואף תעשה הכל למען הצלחת מפלגת ש"ס בבחירות הקרובות כדי לשמור ככל שניתן על המפעל אותו הקים מרן זצ"ל וראה בו את האמצעי להקמת תלמודי תורה וישיבות ברחבי הארץ.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מי הפתי שעוד מאמין לסולחות השלום של דרעי?????
      אתמול זה היה אלי ישי , היום זה משה יוסף ומחר———-??

    2. 1

      אין צורך לתת יד לכל הדרישות המטורפות של. בר שלום זה שהיא הבת של אבא שלה מרן הרב לא הופך אותה ליהות רבנית. היא הולכת נגד התורה